ㅋㅋㅋ 고승덕 애비메탈.youtube

반응형

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ아놔 또 누가 약 한사발 마시고 UCC 만드셨는데

고승덕 애비메탈 ㅋㅋㅋ 헤비메탈도 아니고 애비메탈 ㅋㅋㅋ미치겠다

노래 겁나 좋네요 SORRY 질러! 외쳐! 애비메탈!





고승덕 애비메탈


작곡, 편곡, 연주, 녹음, 믹싱, 마스터링 (Composition, Arrangement, Playing, Recording, Mixing, Mastering) : The HOOT (Jooyong Lee)


작사, 랩(Writing Lyrics, Rap) : 고승덕 (Seung-doek Ko)


Seung-Doek Ko was a candidate for superintendent of education, Seoul.

He confessed daughter to his irresponsible behaviour as father in public.


PRS Artist Package Cu22

Fractal Audio Systems Axe-Fx Standard


The HOOT produced.


출처 : http://www.youtube.com/watch?v=cBBlrzw2Xts&gl=KR